بهادر قدم خیر

بهادر قدم خیر

راهبر تیم جنگو سنتر

درباره استاد:
بعد از گذراندن دوره مهندسی کامپیوتر در گرایش نرم افزار در دانشگاه آزاد تهران جنوب، با توجه به علاقه به مباحث مرتبط با کسب و کار، و همینطور خلاء زیاد در بازار داخلی، وارد فیلد سئو شدم.

پس از یادگیری و فعالیت در سمت‌های مختلف از جمله کارشناس سئو، مدرس سئو، مشاور سئو، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، و در نهایت سرپرست تجارت الکترونیکی در یکی از بزرگترین شرکت‌های لوازم خانگی کشور، با صرف بیش از 1500 ساعت در زمینه برنامه نویسی در فریمورک جنگو، و مطالعه دوره های مختلف داخلی و خارجی، نهایت سعی و تلاشم گردآوری بهترین مرجع برای پیگیری مباحث مرتبط با جنگو است.

در نهایت با توجه به آشنایی ام با بسیاری از مباحث و همکاری با بسیاری از شرکت‌ها در زمینه های مختلف، امیدوارم بتوانم ارزشمندترین محتواهای درخور دانشجویان گرامی این سایت را در اختیارشان قرار دهم و با کمک سایر دوستانی که تمایل داشته باشند، گام هایی قوی در جا انداختن فریمورک جنگو در ایران برداریم.

آدرس ایمیل

bahador@djangocenter.ir

صفحه اینستاگرام

https://instagram.com/djangocenter

شماره تماس

09359376979

تلگرام

@bghad1

آدرس

تهران، خیابان پاسداران، میدان هروی

ماموریت و بیوگرافی

بهادر قدم خیر دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار، و همچنین کارشناسی ارشد در رشته فناوری اطلاعات و گرایش تجارت الکترونیک میباشد. وی سابقه بیش از 200 ساعت تدریس به بیش از 100 دانشجو را در کارنامه خود دارد.

همچنین تجربه همکاری با شرکت های با زمینه های کاری مختلف از افتخارات وی میباشد.

دوره های ارائه شده توسط این مدرس